رویداد بزرگ روز مهندس 1402

پک آموزشی جامع کنترل پروژه

معرفی دوره

‌ ‌

  • به دنبال یادگیری مدیریت و برنامه ریزی پروژه های شرکت تان هستید؟
  • به این حوزه علاقه دارید و به دنبال کار هستید؟
  • مدیر کارخانه هستید اما هیچ دانشی در مورد فرآیندهای مدیریت پروژه ندارید؟ 

برنامه‌ریزی و کنترل پروژه شاخه‌ای از مهندسی صنایع است که به یکی از بخش‌های جدایی‌ناپذیر شرکت‌های پروژ‌ه‌محور بدل گشته‌است.   برنامه‌ریزی و مدل ذهنی مبتنی بر آن، برای کسی که در مدیریت، سرپرستی، کنترل یا اجرای پروژه‌ها فعال است، یک انتخاب یا یک سلیقه نیست؛ یک ضرورت است.

استفاده مناسب از زمان و صرف هزینه های معقول در اجرا و پیاده سازی پروژه ها بر کارشناسان و متخصصین حوزه مدیریت پروژه پوشیده نیست. مهندسین صنایع و عمران و سایر مهندسین و کارشناسان در حوزه پیاده سازی پروژه های مختلف، می توانند با فراگیری مفاهیم بنیادین مدیریت پروژه باعث ایجاد تحول در پروژه های مختلف شوند. از این رو ضمن اتمام موفقیت آمیز پروژه ها، از هدر رفتن سرمایه های جامعه جلوگیری می گردد. پروژه، انجام یک کار خاص که محدود به زمان شروع و پایان، منابع مالی، تجهیزات، پرسنل و مهم‌تر از همه هدف می‌باشد. برای استفادۀ مناسب و بهینه از این موارد و هدایت پروژه به‌سمت هدف اصلی از مدیریت و کنترل پروژه بهره می‌گیرند.  

کنترل پروژه فرایندی است که برای تشخیص به‌موقع مشکلات احتمالی در روند اجرای پروژه طراحی می‌شود. این کار به مدیر پروژه اجازه می‌دهد که مشکلات پیش‌رو را قبل از بزرگ‌شدن و زمانی که یک راه حل آسان دارند، شناسایی و برطرف کند و در جهت حفظ مسیر پروژه برای دستیابی به یک تعادل اقتصادی موجه بین سه عامل هزینه، زمان و کیفیت در حین اجرای پروژه، از ابزار و تکنیک‌های خاص خود در انجام این مهم کمک بگیرد.   کنترل پروژه شامل تأیید و کنترل فعالیت‌های پروژه برای تقویت عملکرد تعریف‌شده و اهداف رسمی، افراد، فرایندها و ابزار مورد استفاده برای مسائل مربوط به برنامه‌ریزی، مدیریت و کاهش هزینه، زمان و ریسک‌هایی است که ممکن است بر یک پروژه تأثیر بگذارند.

از این رو انجمن علمی گروه مهندسی صنایع دانشگاه یزد اقدام به تهیه مجموعه ویدویی با استفاده از مجهزترین و کارآمدترین تجهیزات ضبط و بهره گیری از دانش مجرب ترین و با سابقه ترین اساتید حوزه برنامه ریزی و کنترل پروژه نموده است که در 90 ساعت تمام آنچه برای استخدام حرفه ای و درک صحیح این مقوله نیاز بود مطرح شده است.

جلسات

مخاطبین

اگر فارغ التحصیل مهندس صنایع یا عمران هستید و در پروژه های متعدد صنعت تولید و ساخت و ساز به دنبال یادگیری مهارت و درآمدزایی و یا توسعه شغلی خود هستید این دوره به شما پیشنهاد میشود.

فارغ التحصیلان دانشگاه

نیازمند آشنایی اولیه با مفاهیم پروژه در مهندسی عمران و صنایع

مدیران میانی

نیاز به تسلط نسبی به فرآیندهای طی پروژه

علاقه مندان این حوزه

هر فردی که در کنار فعالیت اصلی خود نیازمند به توانایی مدیریت پروژه های کوچک و بزرگ دارد

مدرسین

دکتر مجید شخصی نیایی

عضو هیئت علمی دانشگاه یزد

دکتر محمد نریمانی

مدیر HR صندوق نوآوری ریاست جمهوری

دکتر علی زارع

مدیرعامل گروه بین المللی بفیکو

مهندس محمدخانی

مسئول برنامه ریزی و کنترل پروژه موسسه مطالعات انرژی اتمی

مهندس حمیدرضا پیراوی ونک

مدیر پروژه های پیاده سازی سیستم مدیریت پروژه

سوالات پرتکرار

تمامی محتوای دوره بعد از حذف زمان های اضافه به صورت ضبط شده در اختیار شما قرار میگیرد و شما میتوانید هر زمان که تمایل داشتید با سرعت بالاتری ویدیوهای آموزشی را تماشا کنید.

بله؛ محتوای ویدویی به صورت لوح آموزشی به آدرس شما ارسال میگردد. در صورت تمایل نیز میتوانید آن را دانلود کنید.

بله در صورت خرید گروهی تخفیفی برای شما لحاظ خواهد شد

سوالات پرتکرار

رضایت فراگیران در مجموعه انجمن علمی مهندسی صنایع برای دست اندرکاران کارگاه ها و لوح های آموزشی در اولویت است. به همین منظور همراهان ما گام به گام برای رسیدن به اهدافتان، شما را همراهی خواهند کرد.

خطا: فرم تماس پیدا نشد.

دانلودی

  • تعداد جلسات: 60 جلسه - 90 ساعت
  • نحوه پرداخت: آنلاین و اقساط (چک)
  • امتیاز کاربران به دوره قبلی: 4.3/5
  • نحوه دسترسی به دوره: فایل ویدئویی از طریق پنل کاربری در سایت در دسترس است (امکان دانلود همیشه برای شما فراهم است)
  • لطفا پس از پرداخت هزینه و مشاهده لینک، وارد لینک گروه شوید.
  • در صورت عدم رضایت 70% هزینه دوره بازگردانده میشود یا 100% آن به شارژ کیف پول شما اضافه میگردد.

950,000 تومان1,100,000 تومان

پاک کردن