کاربرد اصول و مفاهیم مدیریت کیفیت در مباحث زنجیره تامین

0
0 دیدگاه کاربران

مدیر خوب در هر شرایطی و با هر سختی در کسب و کار می‌تواند مدیریت کارکنان و زیردستان خود را داشته باشد. مدیریت یعنی فعالیتی که دارای هدف باشد. علم یعنی دانستن و هنر یعنی توانستن. تصور عمیق ما از آینده خوب و موفق و پیدا کردن راه چاره برای رسیدن به اهداف را مدیریت می نامند. مدیریت به معنای تصمیم گیری برای کاری که قرار است انجام شود می باشد.

ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

اطلاعات بیشتر

نویسندگان

داود شیشه‌بری، نورالدین سلیمی، نادر اصغری آخا

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

410