کاربرد اصول و مفاهیم مدیریت کیفیت در مباحث زنجیره تامین

18,000 تومان

مدیر خوب در هر شرایطی و با هر سختی در کسب و کار می‌تواند مدیریت کارکنان و زیردستان خود را داشته باشد. مدیریت یعنی فعالیتی که دارای هدف باشد. علم یعنی دانستن و هنر یعنی توانستن. تصور عمیق ما از آینده خوب و موفق و پیدا کردن راه چاره برای رسیدن به اهداف را مدیریت می نامند. مدیریت به معنای تصمیم گیری برای کاری که قرار است انجام شود می باشد.

در انبار موجود نمی باشد

مشخصات

دسته بندی: دسترسی:

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات تکمیلی

نویسندگان

داود شیشه‌بری، نورالدین سلیمی، نادر اصغری آخا

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

410