© تمام حقوق این سایت متعلق به انجمن علمی گروه مهندسی صنایع دانشگاه یزد می باشد.
در حال حاضر لینکدین با بیش از 800 میلیون کاربر در سراسر جهان، یکی از موفقترین و مهمترین شبکههای اجتماعی است. این پلتفرم در سال ۲۰۰۲ و با هدف ایجاد ارتباطهای حرفهای بین افراد ایجاد شد. برخلاف شبکههای مانند اینستاگرام که در آن کاربرها افراد عادی هستند و با اهداف مختلفی فعالیت میکنند، لینکدین یک شبکه اجتماعی مخصوص افراد حرفهای و کسبوکارهاست.
ساختن پروفایل حرفهای برای یک برند، دادن آگهی برای پیدا کردن شغل یا برعکس پیدا کردن کارمند و کارآموز، تنها چند مورد از کاربردهای مختلف لینکدین است.
لینکدین شبکهای است که افراد مختلف با تخصصهای گوناگون در آن عضو میشوند و با حرفهایهای کار خود ارتباط برقرار میکنند. هدف این افراد ارتباطات کاری، اشتراکگذاری دانش و مهارت یا پیدا کردن بهترین موقعیتهای شغلی است.
این شبکه اجتماعی بزرگ در دسامبر سال 2002 راهاندازی شد و در ماه مِی 2003 در دسترس کاربران اینترنت قرار گرفت. شاید کسی که برای اولین بار وارد لینکدین میشود از فضای رسمی و عصا قورت داده آن کمی جا بخورد ولی بعد از مدتی میبیند که همهچیز دارد درست و اصولی پیش میرود انگار که شما در محل کار حضور دارید.
من بیشتر به فضاهایی مانند استارتآپها علاقه دارم که در آن تیم نقش کلیدی را ایفا میکند و ارزشآفرینی صورت میگیرد. در طول سالهای گذشته، رشتههای مختلفی را امتحان کردم تا ببینم در کدام یک موفقتر هستم.
مخاطبین دوره لینکدین چه کسانی هستند؟
مجازی
رایگان
پایان مهلت ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انجمن علمی گروه مهندسی صنایع دانشگاه یزد می باشد.