رویداد بزرگ روز مهندس 1402
تکمیل شده

دوره آموزشی علم داده در کسب و کار – کد 2

معرفی دوره آموزشی علم داده در کسب و کار

دوره علم داده در کسب و کار یک دوره ۷۰ ساعته جامع می‌باشد که تلاش شده است در آن تمامی موارد و آموزش‌های لازم جهت یادگیری علم داده و پیاده‌سازی آن در هر کسب و کاری آموزش داده شود. تمامی علاقه‌مندان و پژوهشگران در حوزه علم داده، هوش تجاری، یادگیری ماشین و صاحبان کسب و کار می‌توانند در این دوره جامع شرکت کنند و سواد خود را در این زمینه‌ها افزایش دهند. بطور کلی این دوره در ۵ بخش ارائه خواهد شد که بطور خلاصه به توضیح آن می‌پردازیم و سرفصل‌های کامل آن را می‌توانید در ادامه مشاهده نماییدد:

۱. آموزش برنامه نویسی با پایتون: مطمئنا نام پایتون را به کرات شنیده‌اید و از اهمیت یادگیری آن آگاه هستید. برای ورود به دنیای علم داده اصلی‌ترین پیش نیاز یادگیری این زبان است و به همین علت تصمیم گرفته‌ایم تا در این دوره ابتدا به شما پایتون را به کل خلاصه و مفید آموزش دهیم.

۲. پایگاه داده با SQL: پایگاه‌های داده از اصلی‌ترین موارد در کسب‌وکارها هستند که برای تحلیل داده‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنیم. به همین علت یک فرد مسلط به علم داده باید کارکردن با پایگاه‌های داده را نیز بلد باشد و بتواند اطلاعات را از آنجا دریافت و عملیات پردازشی مختلف را انجام دهد. بدون یادگیری کار با پایگاه‌های داده، شما چیز زیادی از علم داده را نخواهید توانست پیاده‌سازی کنید.

۳. گوگل دیتا استودیو: یک ابزار گزارش سازی تصویری است که به شما امکان ایجاد گزارشاتی سرگرم‌کننده و زیبا را از منابعی همچون گوگل آنالتیکز، گوگل ادوردز، گوگل شیتز، گوگل سرچ کنسول، یوتیوب و My SQL را فراهم می‌آورد و در قالب نمودارهای مختلف و اشکال جذاب ارائه می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی این نرم افزار آنلاین بودن آن همانند دیگر ابزارهای گوگل است که امکان کار تیمی و گروهی را به خوبی فراهم می‌کند. برای مصورسازی داده‌ها از این ابزار استفاده می‌شود.

۴. یادگیری ماشین: از اصلی‌ترین اصول هوشمندسازی کسب و کار و ایجاد یک شبکه عصبی است و علاقه‌مندان به علم داده پس از آشنایی با اصول اولیه و توانایی برنامه نویسی، می‌توانند آن را یاد بگیرند. در این دوره تلاش شده تا در عین جامعیت، باتوجه به محدودیت زمان اصلی‌ترین اصول یادگیری ماشین آموزش داده شوند و مباحث خلاصه‌تر بیان شوند تا بتوانید با آن‌ها آشنا شوید.

۵. هوش تجاری با تبلو: هوش‌تجاری یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین حوزه‌های علم داده می‌باشد. کاربرد هوش تجاری استفاده هدفمند از اطلاعات برای استخراج داشبوردها و تحلیل ‌های تصمیم ساز مدیریتی می باشد. نرم افزار Tableau یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای هوش تجاری و یکی از قدرتمندترین ابزارهای پردازش و آنالیز اطلاعات، گزارش گیری و نمودار سازی می باشد که از جهت رابط کاربری و سرعت پردازش بسیار قدرتمند است.

این مجموعه شامل چه بخش‌هایی‌ست؟

آموزش Practical

آموزش
70+ ساعت
تمرینات هفتگی
+ پروژه گروهی
+ پروژه نهایی

سرفصل کارگاه‌ها

  • خصوصی

مخاطبین این دوره چه کسانی هستند؟

  • تمامی دانشجویان (بدون پیش نیاز)
  • علاقه مندان به یادگیری علم داده
  • پژوهشگران حوزه پایگاه داده
  • صاحبان کسب و کارها

مدرس

🔹 مهندس سجاد حیدری
کارشناسی ارشد مهندسی صنایع
دانشگاه تربیت مدرس

دیتا ساینتیست شرکت اسنپ فود
مجری پروژه‌های مختلف علم داده
مدرس چندین دوره جامع علم داده در دانشگاه‌های برتر کشور

ارائۀ مدرک معتبر و فیلم دوره

همراه با ارائۀ گواهی معتبر و فیلم ضبط‌شده جلسات

مجازی

  • 📅 تاریخ شروع دوره: ۲۹ مهرماه به مدت ۹ هفته

  • ⏳ مدت دوره: ۷۰ ساعت

  • ⏰ زمان برگزاری: پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها؛ ساعت 14 الی 18

  • تخفیف ثبت نام گروهی برای 3 نفر به بالا (برای دریافت تخفیف به ایدی تلگرام پیام دهید)

  • نحوه دسترسی به دوره: برگزاری در نرم افزار Adobe Connect

  • اطلاع‌رسانی در گروه تلگرامی، لینک گروه تلگرامی بعد از ثبت‌نام برای شما ایمیل خواهد شد

  • پشتیبانی آنلاین در سایت

  • برای پرسیدن سوالات و دیگر موارد به ایدی تلگرامی iekhu_admin@ پیام دهید.

950,000 تومان

پایان مهلت ثبت نام