رویداد بزرگ روز مهندس 1402

پک آموزشی جامع علم داده با پایتون و R

معرفی دوره

‌ ‌

  • از گسترش چشمگیر حجم داده ها در سده اخیر خبر دارید؟
  • به این حوزه علاقه دارید و به دنبال کار در به روزترین هلدینگ ها هستید؟
  • می دانستید هم اکنون و تا بیست سال دیگر متخصص علم داده پر درآمد ترین شغل است؟

بشر در عصر داده‌ها زندگی می‌کند. حجم این داده‌ها و سرعت تولید آن‌ها با ظهور وب و شبکه‌های اجتماعی رشد فزاینده‌ای داشته‌است. با تبدیل این داد‌ه‌ها به اطلاعات توسط علم ‌داده، می‌توان آن‌ها را به شمش‌هایی از طلا مبدل ساخت.

علم داده، علمی میان رشته‌ای است که در آن از مباحث گوناگون از الگوریتم‌های یادگیری ماشین گرفته تا آمار، جبر خطی، سیستم‌های مدیریت پایگاه داده و دیگر مباحث استفاده می‌شود. اما به راستی فراگیری چه علوم و مباحثی به فرد در یادگیری علم داده کمک می‌کند و نقشه راه مبدل شدن به دانشمند داده چیست؟ در ویدئوی آموزش مسیر مبدل شدن به علم داده، به این پرسش به طور کامل پاسخ داده شده است.

یکی از مزایای علم داده توانمند‌سازی و تسهیل تصمیم‌گیری است. همچنین سازمان‌هایی که بر علم‌ داده سرمایه‌گذاری می‌کنند، می‌توانند شواهد قابل سنجش و مبتنی بر داده را برای تصمیم‌سازی در کسب‌و‌کار خود استفاده کنند و در سازمان‌هایی که با ارباب‌رجوع سروکار دارند، علم‌ داده به شناسایی و جلب مخاطبان هدف کمک می‌کند. این علم‌‌ در انجام انتخاب‌های صحیح‌تر و سریع‌تر در طول فرآیند استخدام به واحد منابع انسانی یاری می‌رساند.

از این رو انجمن علمی گروه مهندسی صنایع دانشگاه یزد اقدام به تهیه مجموعه ویدویی با استفاده از مجهزترین و کارآمدترین تجهیزات ضبط و بهره گیری از دانش مجرب ترین و با سابقه ترین اساتید حوزه علم داده نموده است که در 76 ساعت تمام آنچه برای استخدام حرفه ای و درک صحیح این مقوله نیاز بود مطرح شده است.

جلسات

مخاطبین

اگر فارغ التحصیل مهندس صنایع، علوم کامپیوتر، ریاضی یا مهندسی اطلاعات هستید و در پروژه های متعدد خدماتی و تولید به دنبال یادگیری مهارت و درآمدزایی و یا توسعه شغلی خود هستید این دوره به شما پیشنهاد میشود.

فارغ التحصیلان دانشگاه

نیازمند آشنایی اولیه با مفاهیم آمار و احتمال

استراتژیست های کسب و کار

نیاز به تسلط نسبی به مفاهیم تحلیل و استنباط

مدرسین

سجاد حیدری

مجری پروژه‌های علم داده در صنایعی نظیر بیمه و ورزش. برنامه‌نویس در شرکت فنی مهندسی فرا ارتباط گستر. دارای چندین سال سابقه در زمینه علم داده و برنامه‌نویسی. مدرس دوره‌های آموزشی موسسات آموزش عالی نظیر مجتمع فنی تهران و نوین دانشجو

سوالات پرتکرار

تمامی محتوای دوره بعد از حذف زمان های اضافه به صورت ضبط شده در اختیار شما قرار میگیرد و شما میتوانید هر زمان که تمایل داشتید با سرعت بالاتری ویدیوهای آموزشی را تماشا کنید.

بله؛ محتوای ویدویی به صورت لوح آموزشی به آدرس شما ارسال میگردد. در صورت تمایل نیز میتوانید آن را دانلود کنید.

بله در صورت خرید گروهی تخفیفی برای شما لحاظ خواهد شد

سوالات پرتکرار

رضایت فراگیران در مجموعه انجمن علمی مهندسی صنایع برای دست اندرکاران کارگاه ها و لوح های آموزشی در اولویت است. به همین منظور همراهان ما گام به گام برای رسیدن به اهدافتان، شما را همراهی خواهند کرد.

خطا: فرم تماس پیدا نشد.

دانلودی

  • تعداد جلسات: 38 جلسه - 76 ساعت
  • نحوه پرداخت: آنلاین و اقساط (چک)
  • امتیاز کاربران به دوره قبلی: 4.1/5
  • نحوه دسترسی به دوره: فایل ویدئویی از طریق پنل کاربری در سایت در دسترس است (امکان دانلود همیشه برای شما فراهم است)
  • لطفا پس از پرداخت هزینه و مشاهده لینک، وارد لینک گروه شوید.
  • در صورت عدم رضایت 70% هزینه دوره بازگردانده میشود یا 100% آن به شارژ کیف پول شما اضافه میگردد.

240,000 تومان350,000 تومان

پاک کردن